Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vysokotlaké vstřikovací systémy
Břoušek, Roman ; Otipka, Václav (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vysokotlakými vstřikovacími systémy zejména pro osobní automobily. Cílem bylo popsat soustavu přímého vstřikování na konkrétních pohonných jednotkách společně se způsoby snižování emisí a jejich nejčastějších závad. Postupně jsou v práci popsané části vysokotlakého vstřikování včetně jejich funkce. Při porovnání současných soustav přímého vstřikování benzinu i nafty si lze všimnout jejich vzájemné podobnosti z hlediska funkce. Závěrem je vhodné zmínit nástup elektrifikace a tím i vývoj vstřikovacích soustav, který je s kombinací finančního a technologického hlediska na ústupu.
Robotická manipulace s vysokotlakým zásobníkem paliva Common Rail při procesu svařování laserem
Bužga, Petr ; Šubrt, Kamil (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem vysokotlakých zásobníků paliva Common Rail firmy Bosch Diesel, s. r. o. v Jihlavě. Návrhem průmyslového robotu pro manipulaci s vysokotlakým zásobníkem paliva Common Rail během procesu svařování laserem v teoretické části. V praktické části je zaměřena na návrh změny drah současného robotu při manipulaci se svařencem ke snížení výrobních časů a opotřebení stále stejných částí robotu. V závěru je technicko-ekonomické zhodnocením variant a určení varianty vhodné pro robotickou manipulaci s vysokotlakým zásobníkem Common Rail.
Common Rail System Injectors
Martinček, Matej ; Zajac, Roman (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with injectors for Common Rail injection system. Thesis describes function, operation parameters, types, failures and diagnosis of injectors.
Úprava procesu výroby tlakových zásobníků
Petruška, Jakub ; Kolář, Ladislav (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na úpravu procesu vrtání vysokotlakého radiálního vývodu z tlakového zásobníku systému Common Rail. Úvodní část se zaobírá teoretickým rozborem systému z hlediska historického a technologického. Následuje podrobně rozebraný návrh validací pro zadaný problém, na který navazuje jeho řešení v praxi. Práci uzavírá zhodnocení z ekonomického hlediska.
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Horníček, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci popisuji části palivového systému a jejich funkci. Dále je zde uveden přehled nejpoužívanějších vstřikovacích systémů s principem činnosti, výhodami a nevýhodami daného provedení. Také je zde zpracována problematika emisních norem. Tato práce obsahuje i seznam předních světových výrobců užitkových automobilů a jimi používaných vstřikovacích systémů. Nakonec je zde uvedeno zamyšlení nad budoucím vývojem vstřikovacích systémů.
Proces zavádění robotizace ve výrobě zásobníku tlaku pro vstřikovací systém common rail
Krejčí, Monika ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá procesem zavádění automatizace montážní linky na montáži railu. Na začátku je představena společnost Bosch, dále navazuje teoretická část rozebírající pojmy automatizace či montážních linek. Po teoretickém úvodu následuje popis současného stavu montáže railu, volba vhodné linky pro robotizaci a její podrobný popis. Poté se práce zabývá hledáním vhodné varianty automatizace pracoviště. Nalezené varianty jsou zhodnoceny a pomocí rozhodovací matice je vybrána ta nejvhodnější. Práce zahrnuje také kalkulaci investic, protože mezi důležité podmínky patří návratnost do dvou let. Dalším krokem je volba vhodného dodavatele a integrátora, který si poradí s veškerými požadavky. Na konci práce je provedena analýza rizik, díky které jsou nalezeny potenciály pro zlepšení bezpečnosti pracoviště.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kuda, Roman ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Zvyšující se požadavky a nároky na provoz motorových vozidel přispěly k vývoji nových systémů přípravy směsi paliva a zapalování. Splnění stále přísnějších emisních limitů, nižší spotřeba paliva při současném zvýšení výkonu a točivého momentu motoru, to byly hlavní příčiny vedoucí k velice intenzivnímu výzkumu a pozdějšímu zavedení dokonalejších systémů vstřikování a zapalování. Za posledních několik let se koncepce klasického spalovacího motoru téměř nezměnila, ale co se mění neustále, jsou právě řídící prvky motorů jako zapalovaní a vstřikování.
Instalace vstřikovacího systému na traktorový motor
Svršek, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout vestavbu nového vstřikovacího zařízení na stávající traktorový motor a zkonstruovat nové součásti nutné pro správnou funkci tohoto vstřikování. V neposlední řadě je nastíněno umístění dalšího příslušenství pro řízení motoru. Jedná se o vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem „Common Rail“ a všechny jeho součásti jsou vytvořeny v modelovacím prostředí PTC Creo 2.0. Na závěr jsou zkonstruované komponenty ověřeny pevnostním výpočtem a podrobeny modální analýze.
Palivové systémy s tlakovým zásobníkem
Buchta, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail pro vznětové motory. Je zde popsán princip funkce, historie systému a jednotlivé funkční součásti. Práce se zabývá aktuálně používanými systémy předních výrobců, aplikací těchto systému v motorech osobních automobilů a jejich vlivem na emise škodlivin ve výfukových plynech. Ze závěru této práce vyplývá, že systém Common Rail je v současnosti tím nejlepším, co lze ve vznětových motorech osobních automobilů použít.
Zdokonalování palivových čerpadel, možnosti a omezení
Novotný, Vladimír ; Veselka, František (oponent) ; Bušov, Bohuslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vstřikovacími systémy Common Rail používanými u vznětových motorů vozidel. Obsahuje přehled výrobců těchto systémů, jejich konstrukci a odlišnosti. V druhé části jsou popsány elektrotechnické a elektronické součásti systému Common Rail firmy Bosch, způsob řízení a regulace tlaku. V poslední kapitole jsou shrnuty možnosti vývoje a zdokonalení některých komponent tohoto systému v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.